Từ Thanh Hà@Tuyển dụng
6 năm trước
[HCM] Website Mua Sắm Trực Tuyến Lazada Việt Nam Tuyển Dụng Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Full-time 2018
Launched in 2012, Lazada is the number one online shopping and selling destination in Southeast Asia – present in Indonesia, Malaysia, the Philippines, Singapore, Thailand and Vietnam. As the pioneer of the eCommerce ecosystem in Southeast Asia, Lazada helps more than 80,000 local and international sellers as well as 2,500 brands serve the 560 million consumers in the region through its marketplace platform, supported by a wide range of tailored marketing, data, and service solutions. With over 80 million SKUs available, Lazada offers the widest range of products in categories ranging from consumer electronics to household goods, toys, fashion, sports equipment and groceries. Focused on delivering an excellent customer experience, it offers multiple payment methods including cash-on-delivery, comprehensive customer care and hassle-free returns through its own first- and last-mile delivery arm supported by 80+ logistics partners. Lazada Group is majority owned by Alibaba Group Holding Limited (NYSE:BABA).
- Không yêu cầu kinh nghiệm, ngoại ngữ
- Được đào tạo bài bản từ sản phẩm đến kỹ năng
- Được trang bị đầy đủ điện thoại, máy tính
- Chính sách đóng BHXH sau 2 tháng
- Thưởng, nghỉ lễ Tết đầy đủ
- Thời gian linh động xoay ca hoặc cố định: 7h00 -15h00 & 14h00 - 22h00
- 1 tuần nghỉ 1 ngày bất kỳ.
-----------------------
Địa chỉ: 171B Hoàng Hoa Thám, phường 13 quận Tân Bình, tp Hồ Chí Minh
CV về mail [email protected] với tiêu đề "Họ tên_CSKH"
(*) Lưu ý: Ứng viên vui lòng nêu rõ nguồn tuyển dụng YBOX.VN trong thư ứng tuyển hoặc cover letter. Do hạn chế về mặt thời gian nên chỉ các ứng viên được lựa chọn vào vòng sau mới được liên hệ và phản hồi. Rất mong các bạn thông cảm.
--------------
Hợp Tác Cùng YBOX.VN Trong Tuyển Dụng, Truyền Thông Miễn Phí - Trả Phí Theo Yêu Cầu tại http://bit.ly/YBOX-Partnership
114 lượt xem