Đóng góp ý kiến và báo lỗi phiên bản mới tại đây

[HCM] LOTTE Mart Việt Nam Tuyển Dụng Customer Service Supervisor Cum Internal Training 2019

Hết hạn
Chuyên môn Chuyên môn: Khác - Tính chất công việc Tính chất công việc: Toàn thời gian - Địa điểm Địa điểm: Hồ Chí Minh

LOTTE Mart là một nhánh của tập đoàn LOTTE, một trong những thương hiệu bán lẻ hàng đầu của Hàn Quốc. LOTTE Mart đã khai trương Trung tâm Thương mại đầu tiên tại Quận 7 vào tháng 12/2008. Tính đến 2019, LOTTE Mart đã có tổng cộng 13 Siêu thị trên toàn quốc. LOTTE Mart cung cấp đủ các loại thực phẩm và hàng hóa chất lượng với giá cả phải chăng. Ngoài ra, LOTTE Mart còn cung cấp các dịch vụ vui chơi giải trí tích hợp. Đến với LOTTE Mart, Khách hàng sẽ được thỏa sức mua sắm & tận hưởng dịch vụ tốt nhất từ LOTTE Mart.

 I. Job Description

A. Customer Service (70%)

  • Manage high level of customer satisfaction by ensuring their needs and requests are attended to in a timely manner via Hotline, Email and Live chat,…
  • Monitor Customer Service’s Hotline, Email account, receive and filter all incoming requests and distribute to related departments/person in charged,…
  • Deliver Lotte Mart’s Service Standards by supervising, reminding all staffs in term of appearances (Uniform/behavior/manner and company’s policies,…)
  • Report and update Customer’s requirements to Manager for working and feedback on the solutions

B. Internal Training (30%)

  • Conduct Orientation Training for all new comers including official employees (Non-management level) and PG/staffs from partners
  • Work closely to Human Resources and Education Department to design and conduct Internal Training Programs base on organizational and employee needs
  • Record and Report Training activities/materials  

II. Requirements

  • University graduated in Business Administration, Economics, Human Resources or relevant majors
  • Welcome Fresh graduate, but Candidates with at 1 year experience in Customer Service or Training & Development are preferred
  • Excellent Communication, Problem Solving skills and proficient in Computer skills (MS Office, Internet,…)
  • Available to work in shift (including night shift and holidays if required by line managers)

III. How to apply

Please send your CV to [email protected] with email subject [LOTTE Mart - 2019] Full name_Customer Service & Training Supervisor

(*) Note: Please indicate YBOX.VN as the source of recruitment news in your cover letter. Only shortlisted candidates will be contacted.

---

Hợp Tác Cùng YBOX.VN Trong Tuyển Dụng, Truyền Thông Miễn Phí - Trả Phí Theo Yêu Cầu tại http://bit.ly/YBOX-Partnership


Hết hạn

218 lượt xem